Bez návrhu se neobejdeme.
Rezervaci je možné provést až na základě schváleného a platného návrhu doručeného do našich lázní.
1. Nechte si vystavit „Návrh na lázeňskou péči“
„Návrh na lázeňskou péči“ vystavuje praktický, nebo odborný lékař s přiložením lékařských zpráv od specialistů. Lékař zde dokladuje potřebnost lázeňské péče a uvádí i konkrétní lázně vhodné pro Vaši diagnózu. Jaké lázně to budou, si můžete vybrat. Bude-li indikace příslušející k nám do Teplic (zjistíte v Indikačním seznamu), může lékař na Vaše přání předepsat pobyt v Lázních Teplice v Čechách. Spolupracujeme s VZP, VoZP, ZPMV, OZP, ČPZP, ZP Škoda i RB
2. Vyčkejte na posouzení revizního lékaře
Lékař předá Váš „návrh“ zdravotní pojišťovně. Zde nárok posoudí revizní lékař a vyjádří své stanovisko:
Revizní lékař schválí Komplexní lázeňskou péči.

Komplexní lázeňská péče
To znamená, že léčení plně hradí zdravotní pojišťovna. Stravování a ubytování pojišťovna hradí v základním standardu.
Schválený návrh zdravotní pojišťovna odešle do lázní uvedených na Vašem návrhu. V lázních je na podkladě Vašeho návrhu na lázeňskou péči vytvořena rezervace. Zhruba 2 týdny před nástupem obdržíte zvací dopis s potřebnými informacemi.
Revizní lékař schválí Příspěvkovou lázeňskou péči.

Příspěvková lázeňská péče
To znamená, že léčení hradí plně zdravotní pojišťovna. Ubytování a stravování hradíte sami přímo v lázních.
Schválený návrh zdravotní pojišťovna odešle přímo Vám. S tím se obrátíte na zvolené lázně a pošlete návrh pro přípravu rezervace. Zhruba 2 týdny před nástupem obdržíte zvací dopis s potřebnými informacemi.
Revizní lékař návrh zamítne.

Revizní lékař návrh neschválil.
Do lázní lze i bez lékařského doporučení. Přímou cestou je Léčebný pobyt Klasik, můžete si jej objednat zde.
Spolupracují s námi všechny zdravotní pojišťovny v ČR.
Léčba probíhá ve formě Komplexní, nebo Příspěvkové lázeňské péče a podléhá schválení revizního lékaře zdravotní pojišťovny.